ZAPYTANIE OFERTOWE Zakup i montaż silnika zaburtowego z wyposażeniem do łodzi aluminiowej BREMA 390.

ZOiZW.KPI.2.2024.KB                                                                   Toruń, dnia 05.06.2024 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zakup i montaż silnika zaburtowego z wyposażeniem do łodzi aluminiowej BREMA 390.

 

  1. Zamawiający:
    Okręg Polskiego Związku Wędkarskiego w Toruniu

NIP: 956-00-16-366

ul. Słowackiego 80, 87-100 Toruń

  1. Opis przedmiotu zapytania ofertowego.

Przedmiotem zapytania ofertowego jest:

1.  zakup silnika spalinowego, zaburtowego marki Yamaha, Honda, Mercury lub Suzuki, do łodzi aluminiowej BREMA 390 o następującej specyfikacji:

  • moc od 25 do 30 KM
  • biegi: F-N-R,
  • alternator: 12 V min. 10 A,
  • długość kolumny: L-508 mm,
  • układ rozruchowy: ręczny oraz elektryczny załączony zdalnie stacyjką z miejsca sternika,
  • układ zasilania: wtrysk paliwa sterowany elektronicznie,
  • system paliwowy: elektroniczny wtrysk paliwa (EFI),
  • liczba cylindrów: 3,
  • sterowanie: manetka zdalnego sterowania,
  • system wydechowy: przez śrubę,
  • przekładnia: standardowa,
  • sposób trymowania i odchylania: elektryczne trym oraz tilt,
  • silnik musi być fabrycznie nowy,

2. zakup elementów wyposażenia łodzi:

  • przekładnia kierownicza + sterociąg + kierownica,
  • cięgna 2 sztuki,
  • manetka,
  • akumulator rozruchowy min 60 Ah z pojemnikiem,
  • dorobienie konsoli sterowniczej,
  • główny włącznik prądu,

3. montaż silnika wraz z dodatkowym wyposażeniem,

    • zamontowany silnik musi być wyregulowany i gotowy do użycia, po przeglądzie „zerowym”,
    • kluczyki do stacyjki: minimum 2 sztuki,
    • zabezpieczenie zapłonu w razie wypadnięcia sternika za burtę, tzw. „zrywka”,
    • linia paliwowa: zbiornik paliwa o pojemności 22-25l z tworzywa sztucznego z możliwością chowania go do bakisty, przewód paliwowy łączący silnik ze zbiornikiem musi być zakończony szybkozłączami, a na przewodzie musi znajdować się ręczna pompka paliwa (tzw. „gruszka”).
  1. Okres gwarancji – 60 miesięcy.
  2. Termin realizacji zadania – 30 dni od dostarczenia łodzi.
  3. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: cena – 100%.
  4. Miejsce, sposób i termin składania ofert:

Oferty należy złożyć w wersji papierowej w zamkniętej kopercie w siedzibie Okręgu PZW w Toruniu, przy ul. Słowackiego 80, 87-100 Toruń lub w wersji elektronicznej na adres
e–mail: grw@pzw.torun.pl do dnia 24 czerwca 2024 r. do godziny 10:00 z dopiskiem: Oferta na zakup i montaż silnika zaburtowego do łodzi aluminiowej BREMA 390.

  1. Złożona oferta powinna zawierać cenę netto oraz brutto za realizację całości zadania. Cena ryczałtowa brutto jest ostateczną ceną ryczałtową obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z specyfikacją zapytania ofertowego, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty.
  2. Oferent musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od Oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. Zapytanie ofertowe zawiera zdjęcia łodzi patrolowej, do której ma zostać zakupiony i zamontowany silnik, stanowiący przedmiot zamówienia.
  3. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę w ramach przedmiotowego zapytania ofertowego.
  4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
  5. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
  1. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
  2. została złożona po terminie określonym w zapytaniu ofertowym.
  1. Informację o rozstrzygnięciu zapytania ofertowego Zamawiający wysyła do wszystkich podmiotów, które złożyły oferty w postępowaniu. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje Wykonawcę.
  2. Wszelkie informacje dotyczące przedmiotu zapytania ofertowego można uzyskać w siedzibie Okręgu Polskiego Związku Wędkarskiego w Toruniu, ul. Słowackiego 80, 87-100 Toruń lub pod numerem telefonu 56 622 36 32 wewn. 28 w godzinach od 07:30 do 15:00.

Osoba wyznaczona do kontaktu: Kamila Bonkiewicz.

  1. Postanowienia końcowe:
    1. Dokonując wyboru oferty Zamawiający będzie kierował się zasadami równego traktowania, uczciwej konkurencji i przejrzystości.
    2. Aż do otwarcia ofert Zamawiający może odwołać zapytanie ofertowe bez podania przyczyn.
    3. Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku braku złożenia co najmniej dwóch ważnych ofert zgodnych z warunkami zapytania ofertowego.
    4. Zamawiający może unieważnić zapytanie ofertowe bez wybrania którejkolwiek oferty bez podania przyczyn.
    5. W przypadkach, o których mowa w pkt 2 i 4 złożone oferty przestają wiązać Oferentów, a Oferentom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
    6. Złożenie oferty oznaczają akceptację niniejszych warunków zapytania ofertowego.
    7. Decyzje Zamawiającego w sprawach związanych z ogłoszonym zapytania ofertowego są ostateczne i nie przysługuje od nich odwołanie.
    8. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1710). Postępowanie zostanie przeprowadzone na podstawie art. 701 i nast. Kodeksu cywilnego.
    9. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.
    10. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert warunkowych.
    11. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  2. Załącznik:
    1. wzór formularza ofertowego.